sobota, 15 czerwca, 2024
spot_img
Strona głównaNewsyKlocki Lego najpopularniejszą zabawką w polskim internecie

Klocki Lego najpopularniejszą zabawką w polskim internecie

Firma SentiOne, zajmująca się monitoringiem internetu sprawdziła, o jakich zabawkach najczęściej rozmawiają Polacy w sieci. Najczęściej wymieniane są klocki Lego, których dotyczy ponad 40 proc. wszystkich dyskusji na temat zabawek. 

Według SentiOne w ostatnich 12 miesiącach zabawek dotyczyło ponad 456 tys. dyskusji w polskim internecie. Aż 42 proc. poświęconych było marce Lego.

Najczęściej internauci prosili o radę, jaki zestaw kupić i dopytywali o liczbę klocków w poszczególnych zestawach w stosunku do ich ceny. Drugim najczęściej pojawiającym się kontekstem są zbiórki na rzecz dzieci z Ukrainy i prośby „kupcie zabawki – np. klocki Lego”.

W trzeciej kolejności najwięcej rozmów dotyczy programu „Lego Masters”. Dzięki niemu stacja TVN skutecznie zwiększa swoje zasięgi na TikToku. O LEGO częściej rozmawiają mężczyźni, chociaż na Facebooku liczba wypowiedzi rozkłada się po równo między płciami. Stąd też pochodzi większość wzmianek – aż 45,5 proc.

źródło: SentiOne

Drugą pod względem popularności zabawką wśród polskich internautów jest lalka Barbie, której dotyczy 1/3 internetowych dyskusji. W przeciwieństwie do klocków Lego, w tym wypadku większość osób wypowiadających się to kobiety. Na trzecim miejscu znalazła się nie konkretna marka, ale typ zabawki – puzzle.

źródło: Newseria/SentiOne

 

***

W tym roku z produkcji wyleci wiele zestawów LEGO. Ich aktualną listę znajdziecie w naszym zestawieniu Wycofań LEGO 2022.

Po więcej nowości dołączcie do naszej społeczności na Facebooku: https://www.facebook.com/klockinews

 

Andrzej Rembowski
Andrzej Rembowski
Dziennikarz od 25 lat, fan LEGO niemal od urodzenia. Do dziś ma łzy w oczach, gdy wspomina krokodyla z Fabulandu. W dobre dni zdarzają mu się dobre artykuły. Rzadko ma dobre dni.
PODOBNE ARTYKUŁY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POPULARNE

OSTATNIE KOMENTARZE